Organizační informace

Datum a místo konání:
  • HOTEL SKALSKÝ DVŮR; 17.–18. 10. 2025
  • Adresa: Lísek 52, 593 01 Bystřice nad Pernštejnem
  • Web: www.skalskydvur.cz


Registrační poplatek je nevratný a zahrnuje:

  • účast na odborném programu
  • certifikát o absolvování akce (e-verze)
  • materiály s podrobným programem akce v programové brožuře
  • vstup na doprovodnou expozici firem
  • občerstvení v přestávkách mezi přednáškovými bloky včetně společné večeře 17. 10. 2025
  • 21% DPH









Registrace pasivních účastníků je možná do 12. 10. 2025.

Přihlášky po tomto datu budou přijímány pouze e-mailem na kongres@solen.cz.


Lékař

Registrace do
17. 8. 2025

2 700 Kč

Registrovat

Registrace
od 18. 8. 2025

3 200 Kč

Lékař do 35 let (25% sleva z registračního poplatku)

Registrace do
17. 8. 2025

2 025 Kč

Registrovat

Registrace
od 18. 8. 2025

2 400 Kč

Modul: Dlaždice s datumy

O výši registračního poplatku rozhoduje datum registrace, nikoliv datum platby. Faktury na úhradu registračního poplatku budou rozesílány e-mailem zhruba měsíc před konáním akce.

Registrace firemních zástupců je umožněna pouze partnerům akce – pro více informací, prosím, kontaktujte Mgr. Zuzanu Filovou 
(mob.: +420 607 632 481, e-mail: filova@solen.cz).

Stravování


Pro účastníky je zajištěno občerstvení během přestávek mezi jednotlivými přednáškovými bloky.

Oběd není v ceně registračního poplatku. Účastníci si jej mohou objednat při registraci. Nebude-li oběd objednán dopředu, nejsme schopni garantovat jeho zajištění.

Oběd 17. 10. 2025

  • Cena: 400 Kč
  • Obědový bufet


Oběd 18. 10. 2025

  • Cena: 400 Kč
  • Obědový bufet

Společná večeře

  • 17. 10. 2025 po skončení odborného programu
  • Cena společné večeře (raut, nealko nápoje, pivo, víno, podkresová hudba) je zahrnuta v registačním poplatku

Společná večeře není financována z prostředků farmaceutických společností, které jsou partnery akce.

Ubytování


Organizační sekretariát akce nabízí možnost rezervace ubytování za zvýhodněných cenových podmínek. Zájemce musí uvést rezervaci v on-line přihlášce, případně poslat e-mailem na adresu kongres@solen.cz, a to nejpozději do 14. 9. 2025, kdy bude možnost rezervace ubytování uzavřena. Tato rezervace je brána jako závazná, a pokud je nutné jí zrušit, prosím obraťte se na Ing. Zuzanu Tesařovou. V případě hromadného přihlášení kontaktujte prosím Ing. Zuzanu Tesařovou, a to na e-mail tesarova@solen.cz.

Na rezervaci ubytování se vztahují storno podmínky uvedené na webu akce.
Upozorňujeme, že po výše uvedeném datu nejsme schopni rezervaci ubytování garantovat.

Z důvodu omezené kapacity hotelu není možné rezervovat pokoj pouze pro jednu osobu. Prosíme Vás, abyste v registračním formuláři uvedli, s kým budete pokoj sdílet. 
Děkujeme za pochopení a spolupráci. 

Poptávka musí obsahovat

  • termín ubytování
  • počet nocí
  • typ pokoje
  • příjmení případné další osoby na pokoji
  • fakturační údaje, pokud se liší od fakturačních údajů registrace
  • fakturační údaje druhé osoby na pokoji

Hotel Skalský dvůr (místo konání)

Adresa: Lísek 52, 593 01 Bystřice nad Pernštejnem

Web: www.skalskydvur.cz

  • Dvoulůžkový pokoj – 2 700 Kč
  • Čtyřlůžkový pokoj obsazený 2 osobami (2 místnosti, společné sociální zařízení) – 2 700 Kč
  • Čtyřlůžkový pokoj obsazený 3 osobami (2 místnosti, společné sociální zařízení) – 3 900 Kč
  • Čtyřlůžkový pokoj obsazený 4 osobami (2 místnosti, společné sociální zařízení) – 5 200 Kč

V místě konání není možná vzhledem ke kapacitě hotelu rezervace jednolůžkových pokojů. Objednávku ubytování je třeba zaslat včetně jmen spolubydlících. Děkujeme za pochopení.

Cena pokoje je uvedena včetně snídaně a DPH. V ceně není zahrnut poplatek z pobytu 10 Kč na osobu na noc. Poplatek bude přičten k ceně ubytování.

Modul: Ubytování

Zrušení a změny ubytování

Všechny změny týkající se rezervace ubytování nebo její případné zrušení musí být zaslány e-mailem na organizační sekretariát (kongres@solen.cz). Telefonická storna či změny nebudou akceptovány.

V případě změn NEKONTAKTUJTE přímo hotel, ale obracejte se, prosím, výhradně na sekretariát akce, který veškeré změny vyřizuje.

- Storno rezervace dříve než 61 dní před akcí je bez poplatku.
- Storno rezervace 60 až 31 dny před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 50 % z celkové ceny pobytu.
- Storno rezervace 30 až 16 dní před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 75 % z celkové ceny pobytu.
- Při zrušení rezervace 15 dny před příjezdem bude účtován Storno poplatek ve výši 100 % z celkové ceny pobytu.
- Nedojezd – 100 % z celkové ceny ubytování. V případě nedojezdu bude Vaše rezervace držena do 12:00 hod následujícího dne, poté bude Vaše rezervace zrušena. Informujte proto, prosím, sekretariát o případné změně Vašeho příjezdu v dostatečném časovém předstihu.
- V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění zprostředkovatele ubytování nevrací zprostředkovatel ubytování zaplacenou cenu pobytu.